28 Nisan 2007

EKSİK ŞİİR
Ben asikken,
Nasil gorundugumun bir onemi yok
Sevgilinin gozlerindedir guzelligim... eksik şiir 1


Ben en cok korkardim
Sevdiklerimi kaybetmekten
Kayiplarini gördüm teker teker
Korkacak bir seyim kalmadi artik... eksik şiir 2

Senden uzakta
Tum korkular beni buluyor
Tum yalnizliklarim pesime dusuyor
Ve senden uzakta
En cok korktugum olmek
Senden uzakta ve sensiz...eksik şiir 3
* * *
Ben tamamlayamadım şiirlerimi... kelimelerim eksik, siz tamamlayın istedim, tamamlayabilirseniz tabii... NaKHaR

9 yorum:

pRncfRn dedi ki...

3. eksiğine bir şeyler karaladım.. Umarım beğenirsin.

http://prncfrn.blogspot.com/2007/04/yanl-yalnzlk.html

merveeee dedi ki...

Senden uzakta
Tum korkular beni buluyor
Tum yalnizliklarim pesime dusuyor
Ve senden uzakta
En cok korktugum olmek
Senden uzakta ve sensiz.....

musalla taşına boynu bükük
sahipsiz yatmak belki de,
hani boylu boyunca
tükenircesine
ama son bir kez gözlerinin içine bakamadan,
hani o çizgime isyan edercesine
ama son gözyaşımı yüreğine damlatamadan,
hani ölmek isteyipte
hep vazgeçercesine..
evet ölemeden..

merveeee dedi ki...

"Ben en cok korkardim
Sevdiklerimi kaybetmekten
Kayiplarini gördüm teker teker
Korkacak bir seyim kalmadi artik..."

gözbebeklerim büyümüyor artık dolaysız,
kaldırım taşlarını sayar gibi sayıyorum gidişlerini,
ve eksik bir şiir gibi geri gelişlerini,
sevseydin beni korkar mıydım seni kaybetmekten,
ve diğerlerini..

elmasların arasında farkedilmeyen boncukmuydun sen,
sokakların arasında kaybettiğim
ve artık bulsam da asla kaybetmekten korkmayacağım..

yıllarımın kırıntısı bana
kaybetmekten korkmak..
doymuyorum yureğinin kırıntısıyla..

Noni dedi ki...

Yok ben beceremedim bir türlü şiirden nasibini almamış küt biriyim işte :(

Talisman dedi ki...

Ben en cok korkardim
Sevdiklerimi kaybetmekten
Kayiplarini gördüm teker teker
Korkacak bir seyim kalmadi artik...

Bedelini ödedim korkusuzluğun
Artık beni ne bir şey yıkabilir,
Ne de mutlu edebilir.

Küçük Emrah pardon Talisman :)

Talisman dedi ki...

Senden uzakta
Tum korkular beni buluyor
Tum yalnizliklarim pesime dusuyor
Ve senden uzakta
En cok korktugum olmek
Senden uzakta ve sensiz..

Ama buldum çözümü,
Korkusuz olmak için
Öldüreceğim seni
Sana yakın ve sessiz..

Karın Deşen Jack pardon Talisman

ayci dedi ki...

Senden uzakta ve sensiz
ölmek bile mümkün degil sessiz!

7.oda dedi ki...

bence şiirin eksik değil.. kısa.. öz.. ve müthiş bir son ile bitiyor kelimeler.. sen noktayı koymuşsun aslında şiirine de.. içindeki tüm kelimeleri akıtamadığından sana eksiklik hissi yaşatmış.. oysa eksik değil :)

ibrahim efe korkmaz dedi ki...

Ölürken bile yanımda ol sevgilim
Cennet bile çekilmez sensiz ah ben neyleyim
Herşey yalan,herkes sahtekâr
Giden gitti,kalan hep bin pişman
Herkes düşman,herkes riyakâr
Bir tek sen kaldın yanımda
Kendimden geriye kalan tek şey sen!