15 Nisan 2007

KINAMA CEZASI
(ossuruktan nem kapmak dedikleri)
"Esther" bacım seni kınıyorum nedenine gelince belirteyim; arkadaşın gaz çıkarmaktan bahsedince ''kuscam şimdi'' diye gayet normal bir tepki vermişsin ben de olsam aynı şeyi yapardım buraya kadar bişicik yok...
* * *
Bundan sonra kızancık sana sen aynaya bak demiş sinirli bir şekilde ben o anda lafı yapıştırırdım : ''ben kendimi bir metan gazıyla bir tutacak insan değilim, sen benim gazımla yarışıyorsan orası ayrı'' deyip kahkahayı olabildiğine koyverirdim... :)
* * *
Hayatta öğrendiğim en iyi şey kimse seninle dalga geçmeden sen kendinle dalga geç oldu... bütün insanlar zaten etrafındakileri eziklemeye aşağılamaya onlarla dalga geçmeye meyilli... asıl önemli olan kendileriyle ne kadar dalga geçebildikleridir...
* * *
Bu konuda seni kınadım işte...ben seni şen şakrak, mokunda boncuk bulsa alıp kolye yapacak kadar geniş biri olarak tanıdım... bence göründüğün gibi olmamak için hiçbir neden yok :)saçma sapan insanları kaale almayalım bence... :) NaKHaR

2 yorum:

ESTHER dedi ki...

huahauhauah nakhar seni çok seviyorum biliyo musun :) ?

7.oda dedi ki...

hayatta öğrendiğin en iyi şeyi öğrenmeye çalışıyorum ben de şimdilerde.. :)
kimse seninle dalga geçmeden sen kendinle dalga geç..
duvarıma asacağım sözünü izninle..