14 Nisan 2007

SEVGİYLE KOLİLEYİNİZ :)
Birilerinin hayatına dahil olmaya başladıysanız eğer -dahil olmayanlar olabilir olmayı düşünürlerse- erkek kadın eşcinsel farketmez... Malûm şahsın hayat tecrübesi sizden daha fazlaysa baştan söyleyeyim yandınız demektir... Tecrübe konuşuyor yani :)
* * *
eee ne yapalım? diyorsanız ki duyar gibiyim... ilk yapmanız gereken şey ilişkinizin size ait olan kısmının tüm iplerini onun eline vermek lazım... Bunu yapmadan önce, kendi hayatınız hakkında bilinmesi gerekenleri, altını kırmızı kalemle çizerek tek seferde belirtmenizde yarar var benden söylemesi... yapmazsanız yine yandınız... :)
* * *
İlişkinin başında konumunuz tecrübe bakımından başta belirttiğim gibiyse... sizde benim gibi bir köşeye sinip ilişkinin piyonu olduğunuzu partnerinize göstermeniz gerekiyor... satranç bilenler bilir, nasıl ki piyon önündeki son kareye ulaştığında esaretten kurtulup vezir olur ilişkide de vezir olacaksınız eminim -bende nasılsa bir gün vezir olucam- :)
* * *
Vezir olduktan sonrada size ait ipleri teker teker geri alın... hatta yetinmeyip iki üç tane de partnerin ipini çalın :)
* * *
Sonrasında ne mi olacak? İlişkinizin diğer %50 si size saygı göstermeyi, sözünüzü dinlemeyi öğrenmiş olacaktır...
* * *
Siz en iyisi herşeyi boşverin insanları kullanma klavuzundaki temel söz şudur...
''Sevgiyle Kolileyiniz :)*
* Türk eşcinsel argosunda, fuck :)

5 yorum:

ESTHER dedi ki...

hey tavsiyelerin için teşekkürler... gerçi bizim ilişkimizde artık çok yol kat etti ama yeni başlayanlar :D (allam ya) için oldukça güzel bir kullanım kılavuzu olmuş :) hakikaten bazı temel öğütler vardır ki hangi ilişki olursa olsun- olmazsa olmazlarındandır :) bunlarda öyle

ben sevgiyle kolilemeye naşlıyorum şimdi?(şaka cnm thanos gelmedi daha) neyse görüşürüüüz :) ıyyy hiç beğenmedim yorumumu bu arada...

ve gene bu arada şugar yorumunu okudum çok teşekkür ederim iyi geldi :)

Nakhar dedi ki...

thanos seni roman yapmış esther ne bu ağız :)

iyi gelmesine sevindim biraz da düşündüm ne yazarsam alınmaz :)

ESTHER dedi ki...

şugar'ı ben gaylerin kullandığı argoda "güzel" anlamına geliyor diye biliyodum? bir ara epey anlıyordum ama demek ki karıştırmışım :) yok romanlıkla ilgisi yoktur thanos'un ama şarköy'lüleren geçmiş olabilir eğer bende biraz varsa :)

bu arada lacivert bloguna gitmemiş eğer kırmızı, beyaz ya da siyah yaparsan daha hoş durur kanımca :) görüşürüz

Adsız dedi ki...

işin zor kolay gelsin kuzenimle uğraşmak kolay değildir yanında birde bonus olarak ben varım biliyorsun...

:)

7.oda dedi ki...

ben fotoğrafa bittim yine :)