13 Haziran 2007




SKANDAL AİLESİ - 3

- Cezaevi Günlüğü! -

İlkokul çağlarında oturduğu semtteki arkadaşlarından dolayı çeşitli suçlar işlemekten gençliğini demir parmaklıklar ardında geçirmiş bir adam tanıyorum.

Herşey tam düzene girecekken tekrar tekrar aynı kişilerin eline düşen ve ''senin baban zengin, bu suçu üstleneceksin, yoksa öldürürüz.'' diye tehditler alıp cezaevine tekrar giren bir adam...

Annesinin bileziklerini, kardeşinin künyesini ve kumbarasındaki paraları alıp alıp tatil köylerinde keyif çatan bir adam... En yakın arkadaşının kız arkadaşını ayartan ve kaçıran... Karısının annesini, babasını, abisini döven bir adam.

En sonunda tüm mahallenin yaka silktiği bir adamı (sırf ailesine küfretti diye) bıçaklayıp ölümüne sebep olan bir adam...
ilk olarak 14 yaşında girdiği ceza evinden 25 yaşlarında çıkan bir adam...

Şimdilerde fabrikada kalite kontrol ustası olarak çalışan, bütün kötü alışkanlıklarını bırakmış (sigara dahil) tamamen müslümanlığı seçip, ibadetinin hakkını veren bir adam...eşi ve birkaç aylık çocuğu olan bir adam. Abim! N

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayatına dair şeyleri bu kadar açık yüreklilikle paylaşmandan dolayı kutluyorum seni Nakhar..
Dilerim ki hep mutlu olursun..Ve biz ileride hep mutlu şeyler okuruz hayatına dair..
SEVGİYLE KAL..
BİRİKEDİMİ7

Banu dedi ki...

kötülüğün tam göbeğinde onca sene yaşadıktan sonra, bütün bunlardan arınabilmek çok zor olsa gerek. zararın neresinden dönersek kardır.ben tebrik ediyorum kendisini...

miso dedi ki...

Umarım her şey yolunda gider. Ben inanıyorum beyaz sayfalara. Önemli olan tek şey gerçekten niyet etmek sanırım.

sevgiler
marruu

Adsız dedi ki...

Neler var yaa çok ilginç gerçektten şanslı doğmak ile alakalı bir durum veya tercihlerini yapmakla alakalı mı diyecem ama yine herşey insanın elinde olduğunu düşünüyorum ben!!

7.oda dedi ki...

herkes birbiriyle yarışırı gibi ailende :) hani dallas dedikleri cinsten bir aileye sahipsin sen :)
ama bişeyi merak etmeden de duramıyorum. samimiyetime inanacağını bilerek soruyorum bunu. beni yanlış anlamayacağını bilerek..
tüm bunları anlatma sebebin yani aileni böyle deşifre etmenin sebebi, eşcinsel olduğunu öğrendiklerinde verdikleri tepkilerin aslında hiç anlamlı olmadığını göstermek mi ?? yani önce kendi gözündeki çapağa bak sonra karşındakine.. ya da buyrun size ayna tutuyorum dercesine içten gelen engel olunmaz bir dürtüyle mi anlatıyorsun tüm bunları??

Nakhar dedi ki...

birikedimi7; bende öyle umuyorum güzel şeyler yaşamak adına...

sahaf; teşekkür ederim yorum için.. çok zor oldu gerçekten de...

mişocum; beyaz sayfa mı bilemiyorum geçmişimizi nereye gidersek oraya götürüyoruz neler olacak bilemiyoruz tabii..

d-chic; benim ailemdekilerin çoğu yarı şanslı doğanlardan beterin beteri var bana bunlar çok normal geliyor artık :(...

7. oda; belki de senin dediğin gibi eşcinselliğime verdikleri tepkiden dolayı yazıyorumdur bunları, ama farkında değilim bu hissin... ya da yine dediğin gibi ayna tutup onlara göstermeye çalışıyorumdur kendilerini... ama sorduğun için teşekkür ederim ve farklı varyasyonlar sunduğun için... inan bunları hiç düşünmedim... ama sanırım kendimi deşifre etmeyi seviyorum.. kendm anlatmayı nasıl bir yerden ne şekilde geldiğimi... eşcinselliğim üzerine ufacıkta olsa etki eden faktörleri yazıyorum belki... inan neden yazdığımı bilemiyorum hepsi de olabilir....

Adsız dedi ki...

bazen etrafımızda yaşanan her olay içimizde konuşamadığımız dile getiremediğimiz olaylar bazen yara! bazen de hayat tecrubesi oluyo! ya onlar gibi oluyoruz yada onlardan çok farklı dünyada yaşıyoruz...

ve son olarak hep kendi dertlerimi bilirdim... meğerse yalnız değilmişim...

betus dedi ki...

Bu ne bahtsızlık ailece.Lanetlendiniz mi ne.Neyse en azından sen biraz daha şanslı çıkmışsın.Tabi geçmişini bilmiyorum :)

Talisman dedi ki...

Bana böyle açılman biraz olayın normalleşmesine katkıda bulunuyor gibi geliyor. Yani başına gelen şeyleri insan hiç bir şekilde dışarı yansıtmazsa kötü şeyler büyüyor insanın içinde. Olduğundan da korkunç görünüyor hasır altında.. Anlatınca ne kadar insani olduğunu görüyorsun. Onlarla yaşamak kolaylaşıyor. Yani ben kendim için düşünüyorum bunları. Belki sana da uyar.
Bir de Nakhar ım neden bilmem pek seviyom ben seni. belki biraz da bu açıklığından, kendini derini soymuş karşımıza çıkmış kadar açabilmendeki cesaretindedir..
Oyyt şiir gibi konuştum.. ı love you :)

Nakhar dedi ki...

dilda;herkes kendi derdinin çaresi yok sanır... herkesi dinledikçe hepimizden binlerce var gibi geliyor...

betüşüm; ben kendimi de anlatacağım çok yakında...

talismanım; öyle lafı geveleyip afra tafra yapmayı sevmiyorum belki de bu yüzden patır patır aklıma geldiği gibi... :) bende seviyorum seni...

Adsız dedi ki...

:(