04 Ağustos 2007


RAHATSIZ EDİCİ AMA HOŞ !

Şu cazgırlığım başa bela, oturduğum yerde rahat duramıyorum, kurt var! İlla ki bir şeylere karışıp bıcır bıcır şu şöyleydi bu böyleydi deyip konuşacağım... Ve müstehak olan başıma geliyor.. Gaykediden azar üstüne azar... sanki küçülmüşüm Yaman (aslıberry'nin yavrusu) kadar birşey olmuşum... Ağladım ağlayacağım ama gülmekten... Duyduğum laflar içimi acıtırdı eskiden şimdi sırıtıyorum...



Hadi Ordan !
Gaykedi'nin en favori kelimesi, çünkü benim gii bir sevgiliye söylenebilecek en kestirme söz... Genelde konunun cins bir yerinden tutturmuşumdur söylenmeye böyle ciddi ciddi hafiftende sesim yükselmiştir... İşte tam bu sırada söyler bunu ve apışıp kalırım... :)

Hüptirik !
Başka hangi insan evladı sevgilisine meyveli yoğurt markası ismiyle hitap ederki... ne iğrenç... :)


S*** Git !
Hadi ordan kelimesiyle susmamışsam kullanılan cümleciktir... Ama çok çirkin bir ifade... cevaben s.. gideyim diyecek oluyorum terbiye meselesi...

Seni Seviyorum !
Tanrım ne olur, ölmeden evvel bir kez arkasından ''ama'' ile başlayan bir cümle gelmeden seni seviyorum desin.. tabii işin şakası bir yana çok söylemesinden bunalıyorum ben sevgi arsızlığının şampiyonuyum herhalde... :)
Asabi Melek !
Bence gereksiz, kısaca şeytan diyebiliriz... NaKHaR

14 yorum:

Serap Koc dedi ki...

hepsi samimiyet iceren sozler.. sevinmelisin.. rahatsizlik yerine eglenmelisin ki zaten hosuna gitmeye baslamis :)

Ayrica sende hosuma giden birseyide ben yazayim, kendini gizlemiyorsun, oldugun gibi acikca sahnedesin..Bu zarar verir gibi gozuksede bu senin meleksi bir ozelligini gosterir derim ben :)Bu sanirim basit gibi gozuksede benim tarafimdan takdire $ayendir.. thnx.

eklenesi1Not: Buldugun resimlere bayiliyorum, nerden buluyorsun bilmem ama cok harika resimler

Nakhar dedi ki...

seraphical cım; valla cellada duyulan aşk gibi artık antikor geliştirdim kurtulamıyorsan zevk al hesabı yani... :)

ayrıca bu kadar iyi bir yorum dan sonra sırtımdan kanatlarmın çıkması an meselesi :)

bulduğum resimlerii aynen gaykedi min arşivinden çalıyorum, ardından fırçalasa da kıyamıyor bana işte :) hep en güzel resimlerini ben çalıyorum... :)

nerden buluyo bilmem ona bir soruver 8-10 tane site geziyo hep..

inte dedi ki...

Seni seviyorumun amalarını merak ettim ben ama seni seviyorum ağızdan çıktıktan sonra amasını duymaz insan..
Uyanma halindeyken söylediği kelimelere bak bir de en neti onlar olur genelde.
Gerçi bana bir keresinde s..ktir git bir keresinde de seni seviyorum denmişti.Ne diyor bu adam bana diye kararsız kalmıştım.Bir de sen dene istersen:)

Nakhar dedi ki...

inte'cim;
seni seviyorum AMA beni çok üzüyorsun, bana çok bağırıyorsun, ben güzellikle söylüyorum filan... öyle ahım şahım bi ama yok... genellikle ben ona kızdığımda bana bak canım seni seviyorum ama bunu yapma nolur der... öyle işte... umarım merakını giderebilmişimdir...

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Hadi ordan olayı bende de var, eski sevgilim saolsun ondan bana yadigar kaldı. :)

Nakhar dedi ki...

atom karıncam atonikacım;
emin ol her sevgiliden birşey kapıyor insan ben nasıl bu kadar cazgır oldum sanıyorsun...

atila dedi ki...

benim içine kapanıktı sevgililerimin çoğu. öyle pek yaratıcı hitap eden de olmadı. galiba doğru adamı bulmuşsun. bu arada ben de çok yaparım "seni seviyorum ama"yı ikinci tarafı örtbas etmek için kullanıyorum, işe de yarıyo. :D

Nakhar dedi ki...

yaa atila haklısın o benim için hem mevla hem bela :) ...

ben ama yı kullanmayı pek sevmiyorum ciddiysem :)

Talisman dedi ki...

Kıss..kaa..nı..yo..rummm..

fendalinka dedi ki...

allah nazarlardan korusun.. tüü tüü tüüüü :)

s..... git demesin ama çok ayıp hıhh

Nakhar dedi ki...

talismanım;
kıs-kan-ma allah sana da versin bi tane de belanı bul ben gibi :)

Nakhar dedi ki...

fendalinkam;
amin şekerim... aman ayıp kelimesini bende söylüyorum ayıp yatakta olurmuş :D rezil oluyorum...

7.oda dedi ki...

"hadi ordan" en güzeli :)

Nakhar dedi ki...

@7.oda;
canım daha bir sürü şey vardı ama bunları yazabildim.. bende seviyorum hadi ordan'ı :)