19 Ağustos 2008




İÇİMDEKİ TINILAR - 6


Leo Delibe'nin yazdığı Lakme Operası'ndan The Flower Duet (çiçek düeti)'ini paylaşıyorum bu kez...

Lakme - Flower Duet by Léo Delibes on Grooveshark

Sevgili kedim için cennetten bir tını, benim için ruhumu alıp, o çok tartışılan beyaz ışığa doğru götüren eşsiz bir eser... Nitekim arakladığım bilgilere göre; Yanni Aryası'nın bir kısmında, The Hunger filminde iki lezbiyenin sevişme sahnesinde, Nip Tuck dizisinin birkaç bölümünde kullanılmış bu eşsiz parça...

Arşivinizde bir de bu oluversin...N

8 yorum:

7.oda dedi ki...

dinliyorum şu anda..
çok güzelmiş yaf

Nakhar dedi ki...

7.oda;

beğenmene sevindim, iyi dinlemeler, kulakların pasını silen birşey :)

ŞAHMARAN dedi ki...

sevgilimle iki nıp tuck fanatiği olarak bu eşsiz parçayı dinlemiştik.
sevgiler.

__WhOaMi__ dedi ki...

Henüz blog falan açmadan önce bogundan lovers in the city şarkısını dinlemiştim...Çok hoşuma gitmişti..Bunu da beğeniceğime eminim...Saol Nakhar...

Nakhar dedi ki...

@salih;

ben nip tuck'ı arada rastlarsam izliyordum ama severim yine de... iyi dinlemeler diliyorum :)

Nakhar dedi ki...

@whoami;

Tanita Tikaram'ın ayrı bir yeri var bende... iyi dinlemeler... :)

MOBIUS dedi ki...

Of ki ne of, buna bayılıyorum ben!
Şahane tınılar:) Bir ara sabhtan akşama dinliyordum. Ağzınızın tadını biliyorsunuz Nakhar:)
Bu arada Tanita Tikaram ile sizin sayenizde tanışmış oldum, tişkür ederim:)

Nakhar dedi ki...

@mobius;

inan teşekküre gerek yok, sokaklarda bangır bangır dinledikleri - ve bana göre iğrenç- müzikleri isteğim dışında bana dinletenlere nispet -bana göre saygıdeğer, saygıyı hak eden- bu şarkıları paylaşmaya çalışıyorum...

hepsi bu... iyi dinlemeler :=)