20 Eylül 2008



*
*
TANRI,
FACEBOOK'TAN DAHA ÜSTÜN

Lise arkadaşlarıma denk geliyorum zaman zaman, telefonlar alınıyor karşılıklı 5 dakika sonra silinip atılacağına emin olsak da... Msn soruluyor, facebook soruluyor... 

2,5 yıla yakın bir süredir msn kullanmıyorum, facebook kaydım da yoktu... "Aaaa ne garip, herkesi bulabiliyorsun" diyenler olmuştu ama kaale almamıştım... Facebook bok gibi biryer adından da anlaşılacağı gibi, gayet ha ha ha modunda espriler yapıyordum..

Öyle böyle büyük konuşmuş olacağım ki facebook'a üye oldum, sanıyorum ki istediğin herkesi bulacaksın, meğer yalnızca facebook kaydı olanları görebiliyormuşsun :) bak sen!!!

Aradım taradım ilkokul hocamı bulamadım, liseden hocalarımı bulamadım, lise arkadaşlarımdan birkaç kişiyi bulabildim, yarısıdan çoğunu zaten hayatımda görmek gibi bir gayem yoktu...
*
*
*
*
Nitekim hesabı bir daha aktif hale almama düşüncesiyle dondurdum... Aradığım birkaç hocam vardı onları da tesadüfen gördüm... bir kadın hocam çok severdim kendisini yolda beni görünce:
 "Lütfen bana tiyatro ile ilgili bişeyler yaptığını söyle" dedi ilk anda... "Kalbimi kırdılar artık o işte yokum" deyip "Üniversitenin ilk yıllarında, Oda tiyatrosundan Kaan Erkam'la çalıştım, o da rektör yardımcısıyla tartışınca kovuldu... Ardından gelen Halit Akçatepe'nin genç karısı da kendi kursunda eğitim alan, bizim üniversite öğrencilerini toplayıp geldiğinden bırak sahne önünü, arkasında bile bir çalışma yapamadım" dedim... 

Kızdı bana "5 sene, bir iki kendini bilmez için silip atamazsın..." Öylece hüzünlü bir kedi gibi bakmış olacağım ki yüzüne... telefonumu aldı, tayin olduğu okula sık sık uğramak konusunda da benden söz... Ayrıldık gitti... NaKHaR

18 yorum:

RuYaYLa dedi ki...

Facebookta ebemi bile bulamadım, bide ebesini arayanlar grubu kurmuşlar pehh :) Ayrıca hocan doğru söylemiş boşver sen sadece içinden gelenleri yap...

Nakhar dedi ki...

@rüyayla;

benim için tarih oldu artık facebook, hocamın söylediği söz zaten beni kendime getirdi bu yönden...

o günün akşamı kendi evime döndüğümde arkadaşlara çay içmeye geçmiştim ki, muhabbet istediği şeyi yapmaktan vazgeçmek olan birine hocamın söylediklerini kendi fikrim gibi iletip onunda gözlerini açmak oldu :)

kendi oyunumu kendim yazıyorum o yüzden :)

RuYaYLa dedi ki...

Harikaaaa Oyunu izlemeye gelirimm sahnelersen tabii :)

mischa dedi ki...

ben de izleriiiim :)

Nakhar dedi ki...

@rüyayla;

du bakalım fol yok yumurta yok, heycan yapmayın hemen :)

yazıyorum dedimse laf icabı işte... daha önce toplam 5'ini oynadığımız 7 oyun yazmışlığım var ama 6,5-7 yıl oluyor üniversiteye başlayalıberi hiçbirşey yazmadım tiyatro oyunu denebilecek :)

Nakhar dedi ki...

@mischa; rüyayla'ya verdiğim cevap aynen geçerlidir efendim ben yorumu yazarken araya girmişsin :)

durun bi acelesi yok :)

TATLI DILLIM dedi ki...

hocan doğru sölemiş şekerim, bak bana süper bir chubby ile giriştiğim tamamen benden kaynaklanan seksteki kişisel ve tarihi başarısızlığımdan sonra bunalıma girmiştim (devam da ediyor bakalım:p) . her neyse sonra dost kaldık felan :) çocukluğuma inerseeeek :D:D
ayy ;)
evet bazen yanlış kişilerle karşılaşılıp yanlış fikirler alınabiliyor. benim gibi gossip girl'ü izlerken ağlayan bi manyak değilsen (ooy oy:) booş ver kişiliksizleri. bak ne güzel başlık atmışın çook doğru unutma Tanrı'n herkesten büyük şekerim ;). ay ben de tiyatroyu çok severim gitmesem de :p
en iyi dileklerimle canım

Nakhar dedi ki...

@tatlı dillim;

gossip girl'ü ne yazıkki izlemiyorum çünkü cnbc-e den soğudum The Six Feet Under'dan sonra...

Tv den de soğudum gitti nedense... izlersem bir kanal 1 deki "süper aile" yarışmasını demet akbağ sunucusu... bir de yaprak dökümü için açıyorum... kalan diğer zamanlarda internet, kitap okuma, ev temizliği, yemek ve uyku o kadar... :)

ayrıca sonradan dost olma hikayeleri beni pek açmıyor, bir sonraki bereberliğin üzerinde gözleri geziyor çünkü... uzak dur derim.. :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

evet evet elini çabuk tut biz de burada oyun taslaklarını okumak sonra da oyunu izlemek istiyoruz..kim ne derse desin, önemli olan kişinin kendi düşündüğü...

Nakhar dedi ki...

@kişisel depresyon anları;

delinin biri bir kuyuya taş atıyor heeerrkes peşinden :) durun, zamanı var eve geçersem yazdığım bir iki oyun vardı onlardan birini gireceğim söz vereyim bari :)

Kızıl dedi ki...

Yolun açık olsun Nakhar. Bol şans!

Sevgiler...

İçimdeki Ayı dedi ki...

Televizyon, Facebook ve Msn

Sanırım 3'ünden de bir süredir uzak durmaya çalışıyorum. Tamam haftada birkaç saat kez msn. 3-4 günde de bir facebook'a mesaj kontrolüne giriyorum ama eskisi gibi degil.

Düzgün kullanılırsa facebookun yararlı oacağını düşünüyorum. Az çok beni tanıyorsunuz artık :) ne zamandan beri yeni site yeni site diyip geçemiyordum ama bu arada başka birkaç site denemem daha oldu. Bir hafta kadar önce yeni bir site (glbt dışı) açtım ve sitenin içerigine uygun facebook grup kurucları ile irtibata geçip tüm üyelerine site tanıtım metnini göndermlerikonusunda ikna edici bir mesaj yazdım. Henüz google da bile görünmeyen site (yeni oldugu için) günlük 1000 sayfa göstermine ulaştı.

Facebookun yararları diyorum, diger bir yandan dogum günleri konusunda cidden çogu kişiye faydası oldugunu düşünüyorum.

Keza etkinlikler kısmındada ..

Özetle yararlı ama kullanım şeklinde göre..

osuruktanteyyare dedi ki...

biz facebooktan eski arkadaşları buldukta noldu
bi selamdan öteye geçmio muhabbetler
değişir herşey, değişir herkes
aynı samimiyet yakalanırmı bidaha

Nakhar dedi ki...

@pandora;

teşekkür ederim :) insallah yolumu aacağım kendim :)

Nakhar dedi ki...

@içimdeki ayı;

haklısın ama benden geçti artık zaman ayıracağım bir özelliği yok, hit konusunda da öyle bir derdim hiç olmadı şimdiye kadar nasl arttırabilirim gibi... :)

gelen geliyor gerisi boş :) yeni açılan siteler için vazgeçilmez bir tanıtım alanıdır eminim buna...

Nakhar dedi ki...

@osuruktan teyyare;

evet sadece selam başka konuşacak ortak bir noktanız kalmamış oluyor... zamanın, gözden ırak gönülden ırak yansıması işte...

beni hiç tanımıyorlar şimdi... hiç değişmemişsin derken fiziki özellikler göz önüne alınıyor, onların tanıdığı fevri ve aptal kişi değişti çoktan diyorum....

kısaca olmuyor işte :)

ESTHER dedi ki...

facebook pufffff .... aman sende o kdr da kötü değil.. ama bende bağlı değilim eskisi kdr inan.. şimdi gene size ısrar ederdim önceden olsa...

ah ya öyle de güzel yazmışsın ki bişi de söyleyemem.. öylece bakakaldım... çok hoşuma gitti... hatta biraz da hüzünlendim öğretmeninle dialoğunda... noluyor bana bilemedim... yazı dilini seviyorum... asabi şey :)

ya bizim bir beargay arkadaş vardı o da tatlı tatlı yazardı bu yazını okuyunca aklıma geldi.. sahi nerelerde o? kapattı mı blogunu.. üzülürüm doğrusu...

sana bayılıyorum :) görüşürüz

Nakhar dedi ki...

@ester;

o arkadaş sanırım içimdeki ayı'dan bahsediyorsun çok sık olarak yazmasa da devam ediyor yazılarına...

icimdekiayi.blogspot.com da :)

bayıl bayıl karşılıklı baygınlıklar geçirelim canım :) teşekkür ederim :)