10 Ekim 2008




İÇİMDEKİ TINILAR - 10

Bu hafta yine Haris Alexiou'ya yer veriyoruz, bu kadını dinlemeye bayılıyorum, bu haftaki parçanın ismi "S'agapo S'agapo"...

Ben bu şarkıyı dinlerken Yunanistan'ın fotoğraflardan tanıdığım ve biraz Bozcaada sokaklarını hatırladan dar sokaklarında mavi kapılı beyaz evlerin duvarlarına dokuna dokuna yürüyorum... Bir moda çekimi yapılıyor etrafımda ve kendimce klip çekiyorum beynimde...

Yormayayım sizi Şu Kapıdan geçip hem dinleyin, hem de beğenirseniz indirin efendim :) N

4 yorum:

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

Glykeria'dan Gia Hari Sou da benden sana bir öneri. Yunan müziklerine dayanamıyorum, etkileyicilikleri tartışılmaz galiba klip konusunda da tek değilsin ;)

hindistan cevizi ve kestane dedi ki...

heheyyy sagapoo yunancada seni seviyorum demekkk heheyy yoksa herkes biliyomuydu o_O .. resmide çaldım masaüstüm yaptım çokda güzel oldu .. ama kızdıysan geri veriyim çaldım ya ehhiyy(:

Nakhar dedi ki...

@ebru;

bakalım belki dinlemişimdir... :) bir konuda da tek olsam şaşıracağım :D

Nakhar dedi ki...

@çelişik;

bilmiyordum seni seviyorum olduğunu anlamının :) ben melodisine bakıyorum dinlediğim şarkıların, :)

önemli değil fotoğraf konusunda ben de zaten kedinin arşivinden çalıyorum :D