02 Şubat 2009





İÇİMDEKİ TINILAR - 17

Bu haftaki parçamız Pearl Jam grubunun solisti Eddie Vedder'den "Long Nights",  dinlerken bir yerlere yolculuk ettiğinizi hayal edin, tanımadığınız insanların olduğu, hakkında hiçbir şey bilmediğiniz yabancı bir ülkeye... Ben öyle yapıyorum...

Elinizde Ahmet Altan'ın "En Uzun Gece"'si, gerçekten saatler gece yarısını geçmiş... Ve içimdeki tını size eşlik ediyor...

Şarkıyı şuradan dinleyebilir
ve sağ tıklayıp video olarak kaydet diyerek indirebilirsiniz... N


6 yorum:

enginfirol dedi ki...

Sevgili Nakhar, LONG NIGHT ben de açılmıyor mu yoksa sorun linkte mi?

Nakhar dedi ki...

@engin firoll;

linki düzelttim hata veriyormuş gerçekten :)

inte dedi ki...

Tam yerinde tam zamanında cuk oturdu bu şarkı bana..Bu yüzden seni dövesim geldi Nakharım..Git ulen..

Nakhar dedi ki...

@inte;

vallahi canım, ne diyeyim :) döv desem olmaz dövme desem olmaz :D

7.oda dedi ki...

çok sevdiğim bir şarkı long nights..
society yi de çok severim :)

Nakhar dedi ki...

@7.oda;

hımm bende geçen mailden yolladığın biraz sert bir parça vardı onu sevdim... :)

ama long night bi başka yine de :)