15 Mart 2009




ÖZRÜM KABAHATİMDİR

Babamdan özür diliyorum, Annemden özür diliyorum, Ablamlardan, Abimlerden, Kısacası tüm ailemden

Sevdiğimden, Beni sevenden, Kibrimden, Kahkahamdan, Gözyaşımdan, Elimden Ayağımdan, Aynadaki aksimden, Yediğimden, İçtiğimden, Kalbimi kıranlardan, Kalbini kırdıklarımdan, Üstüme basanlardan, Üstüne bastıklarımdan, Meleklerimden, Şeytanlarimdan, Odamın duvarlarından, Dokunduğum eşyalardan, Yaşadığım evden, Gezdiğim sokaklardan, Soluduğum havadan, Yaşadığım 27 yıldan, Henüz yaşamadığım yıllardan, Yorgunluğumdan, Gücümden, Etimden Kemiğimden, Siyahtan ve Beyazdan, A’dan ve Z’den. Okuduklarımdan, Yazdıklarımdan, Söylediklerimden ve Söylendiklerimden Özür diliyorum.

Gözlerimden, Kirpiklerimden, Düşündüklerimden, Düşündürdüklerimden, Üzüntümden, Üzdüklerimden, Hayatımdan Özür Diliyorum… Geçmişimden, şimdimden, geleceğimden…

Ve hepsini affediyorum…N