04 Nisan 2009




TANIŞTIRMA SERÜVENİ II

Yarın büyük yeğenim nişanlanıyor, şu yazımdan sonra aileyi işlemeye devam ettim tanıştırmak için, en uygun zamanın nişana gelmesi olacağından dem vurarak, sonra vazgeçip sustum, olacak gibi değil, hazır değiller! Derken dökülmeye başladılar birer birer...


I.


Annem: Gaykedi gelecek mi nişana?
Ben: Henüz belli değil anne, ama çok istiyor, ben de tabii..
A: Geldiğinde oynar mı nişanda?
B: Hiç sanmıyorum, zaten o gelirse bende oynamam.
A: O zaman gelmesin! :) hem gelince nerde kalacak ki?
B: Geri döneriz biz nişandan sonra, inciğini cinciğini düşünüyorsun anne yaa... :)
A: Tamam o zaman gelsin madem ne diyeyim... (yanaklarından öpülmüştür)









II


Yeğenim: Dayı nişanıma arkadaşını da çağırmayı düşünüyorum...
Ben: Çok sevinirim ama, şu an biraz limoniyiz düzelirse geliriz..
Y: Mail atarım ben davetiyeyi, sen mailini ver bana da..
B: Tamam
Y: Yalnız dayıcım geldiğinizde sarmaş dolaş olmazsınız öyle iki arkadaş gibi oturursunuz olur mu?
B: Yuh! diyorum sana, şaka yapıyorsun heralde, tabii ki öyle duracağız, zaten bu ülkede normali! bu...
Y: Ne bileyim dayı, öylesine söyledim işte, beklerim kesinlikle...










III

Küçük Ablam: Ne oldu sizin aranız, barıştınız mı?
Ben: Evet
K: Ben ne demiştim sana, eee neler oldu anlat.
B: Ne olsun işte, normale döndük, öyle acayip bir durum olmadı işte.
K: Bak ne diyeceğim, nişana getirsene onu da.
B: Söyledim bakalım, gelirse, kesin birşey yok şu an...
K: Niye kesin değil, gelmek mi istemiyor?
B: Yaa nişana 2 hafta var, bir işi çıkar birşey olur..
K: İyi o zaman gelsin gelsin tanışırız...
B: Bakarız..

Nihayet o gün geldi çattı, nişanın şehir dışında olması, İstanbul'dan kalk, git gel, ben bile gidip gitmeme konusunda kendi adıma ikilemde kalmışken (yapmam gereken işlere yoğunlaşmak yerine) ve koca bir gün kaybı diye düşünürken, Onu da peşimde sürüklemekten vazgeçtim... Mermi namluya sürüldü (yani herkes tanışmak için hazır halde) kısa ve uygun bir zamanda bu işin altından kalkmayı düşünüyoruz... Kısmet... NaKHaR



29 yorum:

Adsız dedi ki...

olur olur inşallah çok güzel olur ....bencede bunu anı kaçırmayın tabi akıl vermek gibi olmasın siz daha iyisini bilirsiniz.....
ben sadce sizden gelen güzel haberi bekliyor olacam....
umarım çok güzel olur.....
bu arada yiğenine sonsuza dek mutlu olsun hayırlı olsun deyim....

sevgilerimle ....

Goddess Artemis dedi ki...

Hadi bakalım, hayırlısı olsun! Hem yeğenciğin için hem de tanıştırma faslı için! ;o)

Boskafa dedi ki...

PFffX)hayat ne kadar zor ya!!!

pRncfRn dedi ki...

Harika bir haber bu yahu, şanslısın Nakhar! Bu arada ilk fotoğrafa bayıldım :p

Nakhar dedi ki...

@yanıkkoza;

sabır en iyi ilacı bu gibi durumların, eminim çok daha iyi fırsatlar çıkacaktır tanıştırmak için Tanrının izniyle... :)

iyi dileklerin için teşekkür ederim...

Nakhar dedi ki...

@Tanrıça;

Bi tanesin senden başka yok kocaman bi AMİN diyorum o halde... :)

Nakhar dedi ki...

@xeno;

bu kolay tarafı aslında, başlarda çok zorlanıyor insan, bu muhabbetin şekillenebilmesi için 4 koca yıl geçti malumunuz :)

darısı başınıza

Nakhar dedi ki...

@prncfrn;

şanslıyım gerçekten Tanrıya şükürler olsun... birazda bana verdiği karakter için teşekkür ediyorum ona... sabır verdi... güç verdi.. tek diyebileceğim şükür...

biraz zaman var işte daha fazla adrenalin yaptıran :)

pRncfRn dedi ki...

Olsun, ihtiyaç olan zaman olsun, an gelir ki ondan fazla hiçbir şey kalmaz zaten elimizde :)

Nakhar dedi ki...

@prncfrn;

kesinlikle katılıyorum buna... :)

aSLı dedi ki...

düzelmiş olmasına da, işin bu boyutlara ulaşmış olmasına da çok sevindim = )
mutluluklar tekrardan...

ESTHER dedi ki...

ahh buna çok sevindim.. belki nişana götürmemekle en iyisini yaparsın.. öyle ortamları hiç sevmem ben.. ama sade bi aile yemeğiyle fln tanıştırabilirsin mesela.. çok hoş olur bence.. tabii en iyisini sen bilirsin gene... büyük yol katettin :) çok mutluyum senin adına

Adsız dedi ki...

Sevgili Nakhar,
Anneler bir tanedir, minnoştur onlar:) Mantık da aynı çalışır hepsinde..Nişanlarda düğünlerde oynayanı, şen şakrak olanı pek severler :)

Hadi bakalım hepiniz için hayırlısı..

Hera..

Nakhar dedi ki...

@asli;

teşekkür ederim şeker... :)

Nakhar dedi ki...

@ester;

aynen öyle düşündüm gittiğimde bir curcuna bir telaş öldüm resmen ben 1 saat zor dayandim kaçtim hemen...

aile yemeği filan, çok fazla kaldin sen oralarda hemen dön bence.. :) 15 20 dakkalik bir çay içimi sürede ilk tanişmayi halletmeye çalişiyorum :)

Nakhar dedi ki...

@hera;

bundan 7 sene evvel bir kina gecesi vardi ziyarete gittiğimiz semtte, balkondan izliyorduk kizlar hiç yerinde duramiyordu romanlardi bir de
anneme dönüp aha şu kara kuru kizi gelin etcem sana demiştim şakayla annemin yüzünü görmeliydin öyle bir buruşturmuştu ki :))

severler tabii, :)) teşekkür ederim...

La Santa Roja dedi ki...

Eee kısmet bir sonraki nişana kalmasın ama :)

Adsız dedi ki...

Ne tatli yigenmis :) insallah araniz düzelmistir...

Nakhar dedi ki...

@la santa roja;

yok o kadar uzun sürmez emin olun :))

Nakhar dedi ki...

@dilek isabelle;

evet tanrıya şükür düzeldi... yeğenim iyidir abi kardeş gibi büyüdük zaten :)

tuerk dedi ki...

ay bi yerde oynanacak mı??? ben oynamak istiyorum!!!

:D

pudra dedi ki...

son iki yazının kalkmasına çok sevindim.tanımıyorum etmiyorum ama ikinizi pek seviyorum ben

Nakhar dedi ki...

@tuerk;

düğününe bekleriz o zaman :)

Nakhar dedi ki...

@pudra;

yazıları kaldırmadım duuyorlar sadece yeni post girmeye devam ediyoruz her ikimizde ilgin için teşekkür ederim şeker :)

baykelebek dedi ki...

nedense gözlerim doldu :)...

baykelebek..

Nakhar dedi ki...

@baykelebek;

neden acaba? :)

baykelebek dedi ki...

ne bileyim =)sevndirici gelmiş olabilir... iyi günler.

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

O malum sınav koşuşturmasından ben de uzak kaldım yeni postları okumaktan da yazmaktan da. Yeğeninin nişanı hayırlı olsun. Ailen tam kıvamına gelmişken siz de en yakın zamanda gerçekleştirin bir araya gelme faslını, ailelerin ayarı belli olmaz ;) Sınavlarında başarılar.

Nakhar dedi ki...

@ebru;

gerçekeştireceğiz inşallah yeğenim mutlu biz mutluyuz çok şükür bir de şu sınavlardan alnımızın akıyla çıksak çok güzel olacak :) annecikleri ellerinden öperim canım... :)