17 Haziran 2009




AŞK - ARKADAŞ

Birkaç arkadaşımla farklı zamanlarda, farklı mekanlarda yaptığımız sohbetlerde hep aklıma takılan ama, yazmaya bir türlü fırsat bulamadığım konular var aşk üzerine...

Çok değil birkaç yıl evveline kadar herşey sütlimandı insanların sevgi ve aşka bakışı, yaşayışı, yaşatışı... Msn'de uzun sohbetler edilirdi yeni tanışılan kişiyle ve iki kişi başkalarıyla yazışmadan birbirlerini tanımaya çalışırdı... kimse kimseden fotoğraftı, kamera açmaktı istemezdi, ya da istense de ısrar edilmezdi...

Şimdilerde ise birkaç kelimelik konuşmadan sonra, fotoğraflar uçuşuyor, kameralar ayarlanmaya çalışılıyor, insanlar birbirini tanıma fırsatı vermeden kamera açmayanı, fotoğraf göstermeyeni hemen engelliyor, gördüğüm bildiğim kızlı erkekli arkadaşlarımın aşk ilişkilerinden, anlattklarından ibaret tabii ki...

Kadın erkek ilişkileri hakkında ahkam kesmeyeceğim, hepiniz biliyorsunuz az çok, ama eşcinsel ilişkiler ahkam kesmeme çok müsait...

Eşcinsel arkadaşlarım arasında hep şu konu gündeme geliyor: "Benim hoşlandığım benden hoşlanmıyor, benden hoşlanandan ben hoşlanmıyorum..." ya da "kriterlerimiz uymuyor" gibi yavan bir fiziki etkilenme üzerine konuşmalar...






Diyorum ki: "Senden hoşlanan birini bulduğunda fırsat verirsen eminim ki sen de onda hoşlanacağın birkaç şey bulacaksındır."

Anlaşılamıyorum, hep %100 beklentilerimi karşılıyor mu düşüncesi... Birçok kanatlı insanı kaybediyorsunuz ister istemez, Onları üzdüğünüzde dünyada var olan karma nasıl çalışıyorsa bilemiyorum artık "sizi o kişinin konumuna yüzlerce kez getiriyor."

Aşk konusunda ununu elemiş biri olsam da gözünüzde tavsiyelerim var, ne istediğinizi bilmektir önemli olan, gerçekten dürüst olabilmektir kendinize, kimsenin kalbini kırmadan yürüyebilmektir sevgi beklentisi karşısında, hepinizin bir ruh eşi mutlaka ama mutlaka vardır...

O sen değilsin dememeniz gerekir, her karşılaştığınız kişiye ruh eşiniz oymuş gibi bakmanızı öneririm, nasıl bakarsanız öyle görünürsünüz başkaları tarafından...

Şuradaki videoyu izlediğinizde dediklerimi daha iyi anlayacağınıza eminim...NaKHaR

8 yorum:

Ozan Kayra dedi ki...

söylediklerinde haklısın. ben de bu aralar sanal ortamlardan elimi eteğimi çektim, ki aşk 'aramayı' internet üzerinden yapmak 'ilginç' gelmiştir hep. (aramak ayrı bi ilginçliktir ki sorma gitsin) iyi birşey yapıyorum galiba, öyle umuyorum en azından. sanal alemler çok deforme geliyor artık. doğru düzgün kimse gerçekte ne olduğunu göstermeyip kafalarındaki imajı yansıttıkları için beklentiler de %100 karılanamıyor tabi. aşkı sokaklarda aramaya karar verdim arayacaksam, öyle klavyede harften harfe koşarak değil =)

Maryjade dedi ki...

Karşındaki insana evet işte o insan şeklinde yaklaşmalı,tanımalı,öğrenmeli,anlamalı ve eminim ki sonucunda pozitif uyumlar yakalanacktır. Ama %100 bir ruh eşi? mümkün değil bence ve olası olan bir durum da değil. Ancak idare edilebilir eldeki ile. Yoksa hep yalnızsın, kusursuz ama yalnız!

Feride Nizamettin dedi ki...

Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun
çiçek sulandığı kadar güzeldir
Kuşlar ötebildiği kadar sevimli
Bebek ağladığı kadar bebektir
Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren,

Sevdiğin
Kadar
Sevilirsin


Can YüCEL

Bu güzel yazıya bu güzel dizeler yakışır.

Nakhar dedi ki...

@thesaurus;

en iyisi bilebilsem yazardım, ama bende çözebilmiş değilim, beklentileri biraz aşağı çekmek gerekiyor sanırım... Arkadaş ortamları bu iş için çok müsait oluyor bana göre.. referans istemek lazım bundan sonra....

Nakhar dedi ki...

@maryjade;

Açıkçası %100 ruh eşi bulsan zaten sıkılırsın arada kavga gürültü de olmalı ki heyecanlı olsun, o kısım tamamen yazının gidişatından kaynaklanıyor... beklentileri aşağı çekip Onunla birlikte yükseltmek olabilir herhalde... :)

Nakhar dedi ki...

@pisikopati;

Can Yücel çok güzel anlatmış işte, herkesi karşılıksız sevin diyor elbet sevilirsiniz... :)

pRncfRn dedi ki...

"Senden hoşlanan birini bulduğunda fırsat verirsen eminim ki sen de onda hoşlanacağın birkaç şey bulacaksındır."

Öyle yapınca o an, o da sende hoşlanmadığı birkaç şey bulmak için elinden geleni yapıyor!

Rahip Teresanız. :))

Nakhar dedi ki...

@prncfrn;

olumsuzluk yok, kızarım çok fena, gönlünün kapılarını açacaksın sonuna kadar, girip de bekleyen olursa o senindir... :)