14 Ağustos 2009




BAYIRLAR...YOKUŞLAR...


Hayatın tekdüze olması sıkıcı olsa gerek, hengameyi seviyorum ben, kargaşada ki dinginliği, parçalardan oluşan bütünü... Detayları yakalamayı...

Hayatımın inişli çıkışlı olmasını seviyorum, zirveye ulaşmak için yorulmak gerektiğini biliyorum, zirvede sabit durulamayacağını da... Sürekli başarı insanı monotonlaştırıyor, yoruyor, başarıdan alınan haz azalıyor gitgide, buna tahammülüm yok sanırım... Göz önünde olmayı sevmiyorum, insanların benden yana beklentilerini arttırmak hoş gelmiyor, arada bir varlığını belli etmek gibisi yok...

Gerisi hayal gücünüze kalmış...NaKHaR

18 yorum:

sufi dedi ki...

EKG=kalbin çalışırken oluşturduğu elektrığın ölçülmesi ve yazdırılması demek biliyorsun. Kalbin kasılması (sıstol) ve gevşemesı (dıastol) arasında organizmadaki animal elektriğin gösterdiği değişmeyi yani aksiyon akımlarını ölçmek demek.Ne zaman o çizgiler akımlar dıtlayıp tek yatay çizgiye dönüşür eks oldu derler ya işte bunun gibi senin hayatının ve hepimizin hayatının iniş ve çıkışları yaşadığımızı gösteriyor.Bayırlara devam arkadaş...Sonra da bayırdan aşağıya bırak kendini hayat böyle güzel sevgiler.

7.oda dedi ki...

ben de bulutlu gökyüzünü seviyorum :)
bulutsuz masmavi bir gökyüzüne asla katlanamıyorum. bomboş geliyor.. çalkantısız bomboş bir ruh gibi..
bulutlar olacak.. beyaz ve siyahın arasındaki tüm tonlarda.. rüzgar da olacak onları yer değiştirecek ..
işte bu :)

nedense yazını okuyunca bu geldi aklıma :)

Adsız dedi ki...

kargaşa ve dağınıklık bazen hayatı daha da ilginç yapıyor ve eğlenceli hale getiriyor, kimi zaman kargaşa bile hayatı daha da düzgün hale getiriyor, çünkü herşey kendi rutininde giderken insan daha da bir sıkılıyor, herşeyden beziyor ama sanki kargaşa olduğu zaman herşeye 4 elle sarılası geliyor insanın...

Nakhar dedi ki...

@sufi;

Düşün düşün aklıma gelmedi o EKG çizgisi olduğu, hayat çizgisi deyip durdum olmadı... sildim sonra.. kiminin nabzı hızlı kiminin ki yavaş atıyor ya da kalbin yaydığı ekg çizgilerinin boyutu farklı oluyor fark eden kısmı da burası herhalde :)

Nakhar dedi ki...

@7.oda;

kim istemez ki pamuk pamuk bulutlu olsu gökyüzü, güneş arada bir gözüksün, bir eylül çocuğu için ideali bu :))

Nakhar dedi ki...

@wakan tanka;

biraz karışık mı olmuş ne? anlatmak istediğim şey buydu (+-1) :)

Adsız dedi ki...

evet karışık :) neyse, kısacası sana katılıyorum demek istedim ;)

Muzlu Turta dedi ki...

ben de tekdüzeyi sevmezdim, ama o beni çok sevdi. alıştım tekdüze olmaya. kurtulamıyorum ondan

NiYa dedi ki...

kargaşayı düzene sokmaya çalışmak bazen de tam bir hengameye ve sıkıcılığa yol açıyor.
çok hissediyorum bunu.
bir türlü düzene sokamıyorum hayatımı.
ben hiç düzenli olmayı beceremedim ki.

bırak dağınık kalsın...

Nakhar dedi ki...

@wakan tanka;

:) biliyorum...

Nakhar dedi ki...

@muzlu turta;

sıcaklarda oluyor böyle, atlatırsın... :)

Nakhar dedi ki...

@niya;

kimileri için dağınıklık da bir düzendir ne de olsa ama biz bunu pek kavrayamamışız.. :)

ben mesela evi dağıtsam bile trazi gibi dengeli dağıtıyorum, insan neyi nereye koyduğunu unuttuğu zaman dağınık olmalı bence...

Ozan Kayra dedi ki...

işte ben de diyorum ki nakhar: KAOS!! =)

Nakhar dedi ki...

@Ozan Kayra;

Kaos iyidir, BAZEN... :)

lobelik dedi ki...

bu yazınla 02.09 tarihli HaberTürk gazetesi 20.sayfadasın. bilmiyorum haberin var mı_

Nakhar dedi ki...

@lobelia;

hiç haberim yoktu, haber verdiğiniz için teşekkür ederim... :)

lobelik dedi ki...

benim de aynı sayıda bir yazımı yayımlamışlar da o sırada gördüm. rica ederim ,)

Nakhar dedi ki...

@lobelia;

Ben de sizi tebrik ederim o halde... sanırım birkaç gün sonra okuyabileceğim gazeteyi :)