08 Kasım 2009




O GİTTİĞİNDE...


Kadının saçları vardı, uzundu, çok uzun, diz kapaklarına kadar uzanıyordu. Genç kızlığından bu yana iki yana örgü yapardı, yıkamak ayrı bir dert olduğundan haftada bir su değerdi saçlarına, saçı sabun kokardı...

Adam severdi onu, ne kadar kadınla birlikte olursa olsun yine ona dönerdi. Kadını en çok saçlarından severdi ve yine saçlarından tutup döverdi. Ama en çok saçlarına sarılıp koklaya koklaya uyumayı severdi kadının. Adam, son gidişinde veda etmedi kadına ve bir daha da dönmedi. Kadın vücuduna zerk edilenlerle acı nedir doyasıya hissedemedi...

Işıkları kapattı kadın, acısına yenilip yıllar sonra ilk kez makasladı saçlarını ve bir daha da hiç uzatmadı, soranlara sinüzitten, yıkamanın zor olduğundan yakındı, ama gerçek başkaydı...

Adam gitti, kadın kaldı, 6 yıl önce bugündü...

Kadın Annemdi, Adam Babam...NaKHaR

7 yorum:

Boskafa dedi ki...

Keşke hayat böyle olmasa ve biz bunları yaşamasak,yaşamasaydık,yaşamamalıydık;ama bunlar oldu,bizi biz yaptı,yara açtı,iyileşti ve kabuk bağladı...Üzerinden yıllar geçti,ama gidenin yeri hiç kaybolmadı...=(

Karōshi dedi ki...

Bunun için yazmadın ama "ağlattın" ya da "ben ağladım" Nakhar..

Bir anne ve babanın... BABANIN öyküsünü... detay vermeden.. uzun uzun anlatmadan... o kadar "uzun" anlatmışsın ki..

Huzurla uyusun... Rahmetle uyusun..

victor's secret dedi ki...

bunları okuduktan sonra içime bi' taş oturdu ve uzun süre orda kalacak sanırım ='(

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

Ağlattın beni Nakhar. Allah babanı nurlar içinde yatırsın ve anneciğini korusun. Sıkıntıları bitsin, sana güç versin. Herşeyden önce sağlık tabii.

Nakhar dedi ki...

Ben ağlamıyorum, siz de ağlamayın, gidenler arkalarından gözyaşı dökülmesinden hoşlanmaz, arada bir tatlı bir tebessümle yad edilmesi en iyisidir... Geriye kalan bütün iyi dualar için Amin...

Adsız dedi ki...

Bu yazıyı kaçıncı okuyuşum bilmiyorum.. Her blogu açtığımda bir bu yazına uğruyorum.. Bilmiyorum nedeni ne?

O kadar güzel yazmışsın ki anlatamam sana.. Keşke böyle bir olay yaşamasaydın da bunu yazmasaydın.. Ama malesef ki böyle olaylar yaşanıyor..

Dilerim ki tanrı sana güzel bir yuva verir...

sevgiyle kal...

7.oda dedi ki...

hayat.. ölüm.. anlamlı ne söylenebilir ki zaten bu iki kelimeden başka..