19 Aralık 2009



BENCİL!



Hayatımın şimdiye kadar ki evrelerinde hiçbir zaman bencil, sadece kendi için yaşayan biri, olmadım... Tanrının, ayağımın altına serdiği zorlu setlerle dolu gökkuşağında, sebat ve sabırla yürüyüp, yolun sonunda vaad edilen kapılara ulaşma çabası içindeyim...

İnsanların isteklerine karşılık verdikçe, daha fazlasını istiyorlar sizden, bir sınırınız olmalı bu yüzden, bencil olmanız gereken, küçük de olsa bir alanınız olmalı...

Bencil olanlar ayakta kalıyor evet! Ama bir gün mutlaka son buluyor onların saltanatı! Umudunuzu yitirmeyin... Bencil insan, bir şekilde gardını düşürecektir.

Köprüyü geçen bütün ayılar dayı olmuştur, ayıların tecrübesini kazandığımızda, elinizdeki diploma sizi ayı terbiyecisi yapacaktır. Onlarında korkusu budur!

Bir gün vaat edilen o kapıları bulacaksınız...NaKHaR


5 yorum:

enginfirol dedi ki...

Böyle umutlu olmak ne güzel:)

dora dedi ki...

daha sık yazınız. günlerdir bekliyorum, baktım hala yazı yok. söyleyiveriyim dedim artık. =)

Nakhar dedi ki...

@dora;

yilbasindan sonra yazmaya calisacagim, su siralar yogunluktan pek elim gitmiyor bloga yazmak istediklerim var ama beklemedeyim henuz :)

dora dedi ki...

tamam, peki. =)

6 6 dedi ki...

Tamamen katılıyorum. Bencillik kısa vadede kazandığını sansan da uzun vadede çok şey kaybettiriyor. İnsan sadece kendisi için yaşayamaz.