04 Aralık 2009




YENİ YILDA
ÇOCUK OLMAK!


Ben çocukken hediye beklerdim yılbaşlarında, isimsiz kahramanlarım olsun isterdim... İlla ki önüme ya kuruyemiş gelirdi ya da tombala... Şans hiç benden yanada olmazdı üstelik, ama kazanırdım üzülmeyeyim diye benim kağıdımdaki rakamları çekerdi ablamlar...

Oysa ben çocuktum oyuncak beklerdim oynamayı beceremesem de, tahrip etsem de... Yıllar geçti büyüdüm yeğenlerimin noel baba isimli kahramanı olmaya çalışıyorum...

Bu yıl başında siz de bir çocuğun isimsiz kahramanı olabilirsiniz... NaKHaR

Detaylı Bilgi

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Dilerim bu sayfaya gelen okurlar çocuklar için düzenlenen bu kampnayaya katılırlar.

Desteğiniz için teşekkürler.

obez ve şişman bir sevgi dedi ki...

ben çocukken ailece oturup noel şarkıları, ilahileri söylemek isterdim. ama ailem bunu benden esirgedi, islamiyetle büyüttüler beni. benim de hakkımda pazar günleri kulağımın çekilerek kiliseye götürülmek, pastör konuşurken yaramazlık yaptığım için başıma şaplak yemek. tüm bunları tadamadım. hep imrenirim, hep

aslıcan dedi ki...

selamlar.çok guzel bi proje kesinlikle katılmak isterim yönlendirdiğiniz adresten bilgileri aldım ama gönderdiğimiz hediyelerin çocuklara iletildiğinden nasıl emin olabiliriz.güvenilir bi projemidir acaba bi bilginiz varmı?bu arada bi süredir okuyorum sizi ve gaykediyi.sizin için hep iyi şeyler diliyorum dua bile ettim:) mutlu kalın..

Nakhar dedi ki...

@aslıcan,

endişeniz olmasın bu konuda birçok kampanya düzenliyor birmilyonkalem ekibi...

Arkadaşlarım'ın sosyal yardımlaşma konusunda güvenli bir ağa sahip olduklarını garanti ediyorum...

dualarınız için ayrıca teşlekkür ederim.. :)

Adsız dedi ki...

Ne guzeeeel!!!!!

Tebrik ederim.

www.elifsavas.com/blog