16 Şubat 2010




OTUZ YEDİ DERECE



Aklım dağılır, ben olurum!
Gidiş gelişlerim,
İçimden yeni hücreler doğurur...
Kalbim kaynar o vakit!
Vücudum kan ter içinde,
Terimden yeni bir can peydah olur...
Evirir çeviririm de önümdeki resmini hayalimin,
Bilemem ne getirir,
Tanrı'nın kaderimdeki eli...

Aklım dağılır, ben olurum!
Otuz yedi derecede.
Nefes nefese,
Titrerim, içim akar!
Getirebilmek için yaşam suyumu
Mumlar yakmalı zıhnimde
Ruhumun karanlık oyunu...

Aklım dağılır, ben olurum!
Tüm saatler sustuğunda
Köşeli bir zevk düşer kasıklarıma
Tangır tungur
Akarken ben sana doğru...NaKHaR

3 yorum:

Eflatoon dedi ki...

güzel şiirin için tebrik ederim...

Nakhar dedi ki...

@eflatoon; Teşekkür ederim... beğenmene sevindim.

Islak Prenses. dedi ki...

bencede fazlasıyla güzel :)
etkileyici bir şiir.