22 Mayıs 2011



MUAF OLMAK ADINA - 2

(22 Şubat 2011)

Askeri hastaneye sevki uygundur yazısı aldıktan sonra daha önce saydığım belgeleri kapalı bir zarfa koyup Gümüş suyu Askeri Hastanesi’ne sevk edildim, o günü izleyen 3 gün içinde Gümüş suyu Askeri Hastanesi’ne geldim. Zarfı teslim edip gerekli kayıt işlemlerinden sonra sıra bekledim ve görevli psikologla görüşmeye girdim…


(25 şubat 2011)

Psikiyatr – Rahatsızlığın ne?
Ben – Psikolojik sorunlarım var.
P – Herhangi bir tedavi görüyor musun, hap kullanıyor musun?
B – Hayır, eşcinsellim.
P – Böyle saç sakal gelmişsin, ben sana nasıl rapor vereyim, eskisi gibi fotoğrafta isteyemiyoruz zaten, ben buraya askerliğe elverişlidir yazıyorum git askerliğini yap!
B – Herhangi bir testte tabi bile tutmadınız, aile onayı istemediniz?
P –Senin ailen senin istediğini söyler hadi ben buraya yazdım git itiraz et uğraş.
B – Nereye itiraz edeceği nasıl?
P – Askerlik şubesine dilekçe yazacaksın…


(28 şubat 2011)

Ertesi gün “Karara itiraz ediyorum, tam teşekküllü bir askeri hastaneye sevkimi istiyorum” konulu bir dilekçeyle beraber aldığım askerliğe elverişlidir raporunu askerlik şubeme getirdim… Gerekli prosedürler neticesinde bir seferliğe mahsus sorgusuz sualsiz itirazımı kabul ettiler… Rapordan ve dilekçemden biri savunma bakanlığına, biri nüfusa kayıtlı olduğum yerdeki şubeme, bir de kendi şubemde kalmak üzere 3 kopya yapıp bana “Sonucu 1-2 ay sonra belli olur biz sizi ararız” dediler…N

6 yorum:

BURAK CELIK dedi ki...

çok cesursun. ben askerlik şubesine sormaya gittiğimde bana eğer askeriyedeki doktor askerliğe elverişlidir derse geri dönüşün zor olur bu işte demişti ki korkmuştum. yurtdışına geri döndüm bende.

Karōshi dedi ki...

Umarım netice de iyi olur Nakhar'cım ama zaten yılmazsın sonrasında da sen. Kocaman sevgilerimi yolluyorum sana..

Nesly dedi ki...

yalnız eşcinselliğin, psikolojik bir sorun oldugunu reddediyorum.kendine haksızlık ediyorsun bence.Tanrı, bir erkek bedenine, bir kadın ruhu koyduysa, insanlar, isyanını Tanrıya yapsın, sana değil.hastalık olarak kabul etme lütfen.

Nakhar dedi ki...

@aptal kalp; amaclari goz korkutup askerlik yapmaya zorlamak zaten :) yurt disinda 3 yil ikamet edenler 24 gun yapiyor bildigim kadariyla sen bi arastir bu isi :)

----------

@karõshi; yilmadim aldim gecenlerde devam edecegim anlatmaya asama asama :)

----------

@Nesly; yanlis anlasilmasin, ben de psikolojik bir rahatsizlik oldugunu dusunmuyorum kesinlikle, askerlikte onlarin duymak istedigi seyleri soylemek gerekiyor zaten daha sonrasinda gorustugum ve ''rahatsizligin ne?'' diye soran doktorlara ''her ne kadar oyle rahatsiz oldugumu dusunmesem de escinselim'' diye cevep verdim :)

O Gay; Ben de... dedi ki...

izninizle kendi adıma ben de bir düzeltme yapmak istiyorum;

Nesly; eşcinsellik psikolojik bir sorun olmadığı gibi erkek bedenine hapsolan bir kadın ruhu da değildir.

Gulsen dedi ki...

elbette sadece bir kromzom meselesi ...