18 Haziran 2011



BABA'MA SAYGI..!



Babalar günü, o kadar anlamlı ki... Çok baba bir gün geçiremeyeceğim belki ama onu anmaya bir bahanem olsun istedim sadece...

Babanıza sarılın bugün... bir günü olduğunu bilmese de olur, yaşlı, huysuz, ahlaksız, şiddet gösteren, döven, söven biri olsa dahi sadece sarılın!

Şems ''Kimse salt kötü değildir, yeterince sabır gösterirseniz salt kötünün içindeki cenneti bulabilirsiniz.'' manasına gelen bir cümle de etmiştir...

Yakın bir gelecekte -kanunlar olgunlaştığında- bir çocuğa baba olmakta istiyorum...

''Onun yokluğunu büyüdükçe sırtında esen rüzgarla daha derinden hissedenlere''

N.

2 yorum:

Oath dedi ki...

Benim babam da hayatta değil ve ben sadece annemin zoruyla babalar gününü kutlardım.Eğer hiç iyi bir anınız yoksa sarılmak hiç kolay olmuyor NaKHaR. Ben hala affetmediğim ve hala da onun için iyi duygular beslemediğim için ben çok baba bir gün geçireceğim...

Feride Nizamettin dedi ki...

Benim eşim de 8 yaşında kaybetmiş babasını ve aynı senin dediğin gibi yıllar geçtikçe eksikliğini daha fazla hissediyor.