02 Eylül 2014



GÖZÜ TAMAMEN KAPALI - 2

Yıllık iznimin bir bölümünü geçirmek üzere annemi de alıp, ablamın yazlığına gitmek için hazırlanıyordum… -Yazlık evleri 15 yıldır var ve ben ilk kez gideceğim- Her yolculuk öncesi aklımda bir "Geri dönebilecek miyim?" sorusu oluşur, kulaklığımı takar rahatlamaya çalışırım…

Evden çıktım, bindiğim otobüste valizimle bir yere yaslandım, ruh hâlime uyacak sakin bir müzik arıyordum. "Hangi duraktayım?" diye arada bir etrafıma bakınıyorum. Başımı kaldırdım ve birinin beni dikkatlice süzdüğünü fark ettim…

Anlık bir bakışla, tahminen 20’li yaşlarının sonlarında, saçları erken dökülmüş, makul ölçüde renkli giyinmiş biriydi. Kafamı çevirdim durakları sayıyor, ona bakmıyor ama görüyordum. Hâlâ izliyordu. Otobüs gittikçe kalabalıklaşıyor, kalabalıklaştıkça araya giren insanların arasından sağa sola kaykılıyor, görüş açısı geliştiriyordu. Debelenmesini görebiliyordum…

İneceğim duraktan bir iki durak önce kapıya ulaşmaya çalışırım, “İnecek var” diye bağırma fobim var, sevmem. Çoğu kez durakları bu yüzden kaçırmışımdır. Bir durak önce kapının önündeydim… Sürekli arkasına bakıyordu. Ufak sırt çantasını kavradı dik oturur pozisyonda kapıların açılmasını bekledi… Kapılar açıldı arkasına baktı, durdu… Bir durak sonra niyetini anladığım için olsa gerek, kapılar tam kapanırken kendimi dışarı attım. Otobüs iki metre gitti ve tekrar durdu. Ön kapı açıldı, kapıdan o çıktı. Bana baktı durdu. O bana doğru yürüyor, ben görmezden gelip adımları sıklaştırarak metroya yürüyordum. Beni hızlıca geçti ve metro istasyonuna girdi. 




Onun girdiği kapıya geldiğimde arkasına bakıp, sanki az önce bayrak yarışını kazanmışçasına sırıttı... (Hayır elimizde bayrak yoktu!) Telaşla yan kapıya yöneldim, diğer kapıdan girdiğimdeyse tam karşımdaydı. Bir otogar yönüne, bir hava limanı yönüne bakıyor, gözleriyle soruyordu... İki adım hava limanı geçişine yürüdüm, önümden hızla kayıp turnikeden geçti! Arkasına baktığında ben çoktan otogar yönüne giden turnikelerden geçmiştim!

Metro geldiğinde karşı yöndeydi, boynu 25 derece eğik, elini dudaklarına götürdü ve öptü, el salladı, az önce biten oyununu bir selamla -bir ingiliz atı selamıyla- noktaladı... Metroya binerken şaşkınlıktan dağılan ifademi tekrar toparladım... N

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Dış görünüşünden hoşlandıysam eğer (hani kalbin teklemesi diye tabir ettiğimiz durum olursa) bende bazen o yabancının yaptıklarını yapıyorum. Artık heyecan için mi yoksa başka şeylerden dolayı mı bilemiyorum sadece takip ediyorum, bazen, bakıyorum uzun uzun vs.

Nakhar dedi ki...

@Çilek Adam; Garip bir duygu uyandırıyor olmalı insanda uzun uzun bakmak neyse de pekşine düşmek, hele hele cinsel yönelimini bilmeden! çok tehlikeli sonuçlar doğurabilir... Anlayabiliyorum da biraz kalp bu düşürebiliyor insanları birbirinin peşine... :)

Adsız dedi ki...

Vallahi böyle bir hareket için ağız burun dağıtacak eşcinsel olan ve olmayan çok insan tanıyorum. İyi ki sana denk gelmiş şanslıymış :)

Nakhar dedi ki...

@Sıradangay; Sınırı aşsaydı ben de kaba kuvvete başvurabilirdimg... Kaçacaksın, baktın köşeye sıkışıyorsun kedi gibi tıslamalar başlar >:)

Unknown dedi ki...

saygın bir yarış olmuş :)
ben olsam asla o adamı fark etmezdim, bu yüzden de böyle şeyler hiç yaşamam gibi geliyor. çok bakar körüm.

Nakhar dedi ki...

@Kaan Arer;

Normal bir takip olsa fark etmezsin... Ben de fark etmezdim... Önünde duran birine pardon der geçersin... Tehlikeli bir takibe de dönüşebilirdi.