14 Mart 2007




AİLEDE BİRİLERİ BİLİYOR - 2

KÜÇÜK AĞABEYİM

En son tuttuğum evden abimle yengemin aşırı ısrarı sonucunda ayrılmıştım. O zamanlar: "Ne gerek var okula banliyö treniyle gidip gelirsin bizde kal boşuna masraf yapma" demişlerdi... Bende istiyordum aslında bulunduğum konumdan kurtulmayı... Hiçbir yerde huzur bulamayan ruhum abimlerde de bulamayacaktı aradığı huzuru ama değişikliğin nereden başlayacağı önemli değildi benim için... Abimlere yerleştikten iki ay sonra konuşacak bir şeylerimiz kalmamış, göze battığımı hisseder olmuştum.... Bir gün geldi ki boğazımda hissettim sıkıntımı... Abime döndüm amacım her şeyi açıklamaktı...

- "Abi birbirimizi ne kadar tanıyoruz? sen benim hakkımda ne biliyorsun? ben senin hakkında ne biliyorum?"

- "Valla ben senin hakkında okula gidip geliyorsun işte sonra ...ııı ...şeyy ...aaa ...eee o kadar."

- "İyi bak dediğime geldin"


- "Anlat o zaman da bilelim" dedi (önemli bir şey anlatmayacağımdan o kadar emindi ki, önce onun kendisini anlatmasına izin verdim ama dinlemedim, o anlatırken sadece kafamı salladım, çünkü o kendinden bahsederken ben de doğru kelimeleri seçip kafamda kurduğum cümleleri birleştirmekle meşguldüm ve sonunda sıra bana geldi) Devamı

4 yorum:

Lord of Clouds dedi ki...

Manastırdan aman işte şey evinden niye atıldın ya :*) nasıl bi ifade oldu bu be neyse :*P süper valla ailenle paylaşabildiğin için tebrik ederim seni.Sanırım üniversiteyi kazanınca kalıcaam o şey evinden bende atılıcam.Ama ailemle yüzleşme durumuna gelebilir miyim bilmiyorum.Benimkisi depresyondan daha ağır bi döneme girer sanırım =( aslında sormak istediğim biçok şey var ama doğru şeyleri doğru zamana getirip doğru kişiye soramıyorum bi türlü.Hayatımın en zor 2 senesini geçiriyorum sanırım.Allah'ın kolaylık vermesi dileğiyle.. :)~

Noni dedi ki...

Sen gerçekten herkesin yapmaya cesaret edemeyeceği birşeyi yapmışsın ve ailene karşı dürüst olmuşsun, ne yazık ki sex'in bile hala daha tabu olduğu ülkemizde böyle birşeyi karşı tarafın (ailen bile olsa) anlamasını ve hemen kabullenmesini beklememelisin, onlara biraz zaman tanı bence... Herşeye rağmen senin güçlü biri olduğunu düşünüyorum, bu krizi kısa sürede atlatman ve anlayışla karşılanman dileğiyle...

Adsız dedi ki...

konuyla alakasız pardon ama o resmi nerden buldun :)

Nakhar dedi ki...

o resmi google dan buldum kırık kalp de çıkıyo :)