31 Mart 2007




AİLEDE BİRİLERİ BİLİYOR - 4

KÜÇÜK ABLAM

Küçük ablam bir şey soracağı zaman hemen bana hafiften belli eder.. Ben telefonla konuşurken yanıma geldi onun evindeyiz.

- "Sevgilin mi var senin?"

- "Evet abla!"


- "Kız mı erkek mi?"


- "Ne diyorsun sen yaa, kim söyledi sana bunu, abim söyledi değil mi?"


- "Duydum bir yerlerden ne önemi var erkek değil mi!"


- "Evet erkek!"


- "Ver şu telefonu ben konuşacağım." (deyip toplumun ön yargılarıyla sevgilime bir ton yüklendikten sonra yarım saat süren bir telefon konuşması yaptılar, gaykedi ne dedi tam olarak hiçbir zaman öğrenemeyeceğim ama görünüşe bakılırsa anlayabiliyorum yarım saat boyunca ablam sürekli...)


- "aaa!" ..."hımmm!"..."
öyle mii?" ..."ben böyle bilmiyordum..."

(dedi ve sonuç itibariyle kabullenmiş oldu) N

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Senin adına ne kadar sevindiğimi bilemezsin.. Tabii ki ailene karşı hayranlığım da artmaya devam etmekte..
Şunu farkettim bi de.. Bazen ailene bişeyler anlatmaya çalıştığında başaramazsın.. Hatta karşına duvar örerler resmen. Fakat dışarıdan biri gelir ve senin kullandığından daha az bile cümle kurarak senin o kadar çabanın sonucunu elde eder.. Ve sen kalırsın kenarda hem dumur olmuş hem de mutlu olmuş vaziyette.. =))

To be gay or not to be gay! dedi ki...

Sağol!

Nakhar dedi ki...

aslı aynen öyle; kıyamet kopacak diye beklediğin yerde şen şakrak oluyorlar şen şakrak olacaklar diye bekliyorsun kıyameti koparıyorlar insanlar bi garip :)

to be gay; şeker o sağol ne için anlamadım sanırım o blogunla ilgili olan kısma ait birşey... anladım yazmışsın yaşasın :)

ESTHER dedi ki...

Çok iyi karşılamış bence hatta bütün ailen öyle... Bu ne kadar güzel birşey asıp kesmeden dinleyerek yaklaşmaları ve kabullenmeleri...

ayrıca eşcinselliğin nesi korkunç birşey ki? bunu böyle karşılayan ailelere çok şaşırıyorum? bu sebepten dolayı evlatlarını sokağa atanlar ya da öldürenler var... hayır anlamadığım şey bu neden bu kadar büyütülüyor ki??? bence gayet sıradan olağan bişey eşcinsellik...

Unknown dedi ki...

Ya bu Gaykedi ile sizin hikayenizi hiç sıkılmadan dinleyebilirim. :) Keşke daha önce bulsaymışım bloglarınızı. :S

Nakhar dedi ki...

canerrsoz ss; daha önce bulsaydın bütün hikayeyi beklemek zorunda kalabilirdin :)